دبیت کارت چیست؟

 


دبیت کارت,کارت دبیت,دبیت کارت چیست

دبیت کارت به یک حساب بانکی متصل است

 

دبیت کارت ( DEBIT CARD)

دبیت کارت یک کارت بانکی معتبر و متصل به حساب بانکی است که میتواند جایگزین پول نقد شود و میتوان با آن کالا و خدمات خریداری کرد. این پول به طور مستقیم از حساب شما برداشت میشود. 

همه چیز در مورد دبیت کارت

در سراسر کشورهای جهان کارت های بانکی با هر طرح و نامی که باشند به یک منظور مورد استفاده قرار می گیرند و تمامی انها جایگزینی برای پول نقد هستند و با آن‌ها می‌توان پرداخت انجام داد، کالا و خدمات خریداری کرد. کارت های ارزی نیز براساس نحوه دسترسی به موجودی کارت و نحوه استفاده از آن به سه دسته اصلی تقسیم می شوند:

 

کردیت‌ کارت (Credit Card): کارتی که به یک حساب بانکی متصل است و حتی در صورت عدم موجودی در حساب می‌توان با آن پرداخت را انجام داد.

 

دبیت‌ کارت (Debit Card): کارتی که به یک حساب بانکی متصل است ولی فقط به میزان موجودی در حساب می‌توان با آن پرداخت و خرید انجام داد.

 

کارت‌ پیش‌پرداخت (Prepaid Card): کارتی که به یک حساب بانکی متصل نیست و فقط به میزان موجودی تعریف شده می توان، خرید و پرداخت انجام داد.

 

دبیت کارت چیست؟

 

کارت دبیت,دبیت کارت چیست,debit card

دبیت کارت به منظور برداشت نقدی پول مورد استفاده قرار می گیرد

 

دبیت کارت یک کارت اعتباری است که به حساب جاری بانکی شما مرتبط است. دبیت کارت به منظور برداشت نقدی پول و یا دستیابی به وجوه بدون نیاز به چک کاغذی توسط بانک های مختلف صادر می شود. 

 

با دبیت کارت شما می توانید  به حساب کاربری خود در مراکز تجاری مختلف در سرتاسر شهر دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید از دبیت کارت در ATM استفاده کنید. این پول به طور مستقیم از حساب شما برداشت می‌شود و در صورت عدم موجودی در حساب بانکی خود امکان استفاده از این کارت برای شما غیر ممکن می شود.

 

دبیت کارت ها با یکی از شرکت‌های کارت اعتباری اصلی مرتبط هستند و معمولا یک لوگوی ویزا یا MasterCard بر روی آن‌ها وجود دارد. شما یک PIN دریافت خواهید کرد تا به شما اجازه دهد از کارت در فروشگاه یا دستگاه‌های خود پرداز استفاده کنید.

 

دبیت کارت یا Debit Card معادل کارت های بانکی  ایرانی است. به یک حساب بانکی وصل است و مادامی که در حساب بانکی پول دارید میتوانیدبا استفاده  از دبیت کارت از حسابتان خرج کنید.  دبیت کارت قابلیت استفاده در دستگاه های خود پرداز و خرید های بانکی را دارد.



https://mrbilit.com/mag/

 

Comments

Popular posts from this blog

تپه اهرنجان

خانه فکری

تأثیرات اقتصادی-سیاسی