همه چیز درباره سفر کم هزینه به دبی

 

همه چیز درباره ی یک سفر کم هزینه به دبی

یکی از مقصد های محبوب ما ایرانی ها برای سفری آسان، مفرح و راحت ، شهر دبی است. شهر دبی با دارا بودن جاذبه های مدرنی که در خود دارد و البته هم روز به روز بر تعداد آن نیز افزوده می شود برای کسانی که حتی به این شهر سفر نکرده اند، بسیار جذاب است. حال این سوال پیش می آید که چگونه به دبی سفر کنیم که هم دخل و خرجمان با هم بخورد و هم بتوانیم از بودجه ی سفر خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم؟ در ادامه با الی گشت همراه باشید تا به اتفاق همه چیز برای سفر کم هزینه به دبی را بررسی کنیم.

جاذبه های دبی- مراکز خرید دبی

۱- گروهی سفر کنید

در همه ی مسافرت ها بهترین شکل سفر کردن، سفر های گروهی است. درست است که شما در سفرهای انفرادی همواره خود برای امورتان، ساعات رفت و آمد و خیلی موارد دیگر، تصمیم می گیرید اما سفر با گروه مزیت های فراوانی دارد که اگر آن ها را تجربه کنید، مطمئنا از آن لذت خواهید برد. در سفر گروهی به دبی علاوه بر این که هزینه های شما کمتر از سفر انفرادیتان می شود، می توانید از یک سری مزایایی که مختص به گروه ها است نیز استفاده کنید.

شتر سواری در دبی

۲- با Enter trainer به دبی سفر کنید

Enter trainer ها کوپن های تخفیفی هستند که در قالب یک کتاب که لیست مراکزی که آن تخفیفات را ارائه می دهند نیز در آنت هست، در کتاب فروشی های شهر دبی همانند دبی مال ارائه می شوند، قابل خریداری است. در Enter trainer ها کوپن های مراکز معتبر توریستی، رستوران های معروف، کافه ها، سالن های ورزشی، هتل ها و بسیاری از مراکز دیگری که مطمئنا در سفر به دبی مخاطب خدماتشان خواهید شد را جای داده است. این کتاب شامل ۱۰۰۰ عدد کوپن است و هر کوپن هم دارای ۳ برگ است. از مکان هایی که به صورت خاص مخاطب این کتاب کوپن تخفیف هستند می توان از: وایلد وادی، پارک دلفین ها، تورهای صحرا، کشتی کروز، رستوران های ایتالیایی و آمریکایی و بسیاری دیگر از مکتن ها نام برد. اگر به صورت گروهی از این کوپن ها استفاده کنید هزینه های شما از نصف هم کمتر خواهد شد.

کوپن های تخفیفی

۳- عضو باشگاه مسافرین کثیر السفر شوید

شما با هر هواپیمایی که مسافرت می کنید، در واقع با هر بار سفر برای خودتان امتیازی را کسب کرده اید. شما با رفتن به سایت شرکت ها هواپیمایی که مشترکشان هستید، قسمت عضویت در باشگاه را پر کنید و عضو آن شوید تا امتیازات سفر خود را ثبت کنید و از مزایایی که برای آن در نظر گرفته شده است همچون بلیط رایگان رفت یا برگشت یا هر دو، استفاده نمایید. طبیعی است که هر چقدر پرواز شما دور تر باشد، امتیازتان بیشتر است. جدول این امتیازات در سایت هر شرکتی که خدمات مسافرتی شما را انجام می دهد موجود است.

مسافرین کثیر السفر

Comments

Popular posts from this blog

تپه اهرنجان

خانه فکری

تأثیرات اقتصادی-سیاسی