در سفر به کرابی از این تفریحات مهیج لذت ببرید

 

سفر به کرابی

کرابی آرامش بخش ترین منطقه ای است که در سفر به تایلند می توانید به آنجا بروید. این استان با سواحل سفید زیبایش که مایل ها در کنار دریا کشیده شده اند، یک جنگل و بیش از ۲۰۰ جزیره، منحصر به فردترین مناظری را دارد که بتوان تصور کرد. کرابی منطقه ای وسیع را در بر می گیرد. بنابراین بسیاری از جاذبه های گردشگری در سفر به کرابی وجود دارد، و به هر طرف که نگاه کنید، همه چیز زیباست و ارزش تماشا کردن دارد.
بهترین زمان برای سفر به کرابی بین ماه های آذر تا فروردین است. در این زمان آب و هوای کرابی شرجی نیست و نسیم های خنکی در آن می وزد. همچنین فصل خلوتی برای سفر است.

۱٫ غارها و سواحل رایلی کرابی

غارها و سواحل رایلی - سفر به کرابی
غارها و سواحل رایلی در سفر به کرابی

ساحل رایلی به طور بالقوه جذاب ترین ساحل تایلند است. این ساحل که با صخره های بزرگ از نواحی اطراف آن جدا شده است، فقط با قایق قابل دسترس است. این ساحل با شن های سفید زیبایش، مناظر نفس گیرش و صخره های فوق العاده بزرگی که دارد، هر گردشگری را جذب خود می کند. وقتی به ساحل رایلی می رسید، به خاطر موقعیت جغرافیایی که دارد و غیر قابل دسترس بودن آن، هیچ ماشین و جاده ای در آن پیدا نمی کنید. فقط صف طویلی از قایق ها را می بینید که در کنار هم ردیف شده اند و دو رستوران که می توانید بعد از ظهر خود را در آن بگذرانید. اگر واقعا می خواهید چند صباحی از این دنیا فاصله بگیرید، قطعا ساحل رایلی یکی از بهترین نقاط دنیا خواهد بود.

Comments

Popular posts from this blog

تپه اهرنجان

خانه فکری

تأثیرات اقتصادی-سیاسی