ارائه پکیج‌های بهداشتی

با توجه به اهمیت موضوع گردشگری سلامت، ایسفر تنها برگزار کننده طرح تور سلامت خود را ملزم به ارائه پکیج‌های بهداشتی می‌داند. پکیج‌هایی که در راستای تامین امنیت و سلامت گردشگران در طی سفر ارائه می‌گردد.

دریافت کارت سلامت

کارت سلامت از آن چیزهایی است که دریافت آن می‌تواند به افزایش ایمنی بیشتر سفر کمک کند. افراد با در دست داشتن این کارت سلامت جسمی و روحی‌شان را تایید می‌نمایند. معمولا کارت سلامت در دو نوع تخصصی و غیر تخصصی و یا مراقبت‌های پزشکی صدور می‌گردند. افراد برای دریافت کارت سلامت می‌توانند به مراکز بهداشتی و یا مراکزی که دارای تاییدیه وزارت بهداشت هستند مراجعه نمایند.

اقامت در مکان‌های تایید شده

به منظور حفظ سلامت مسافران اقامت نیز در مکان‌هایی صورت می‌گیرد که دستورالعمل‌های بهداشتی نیز در آن‌ها رعایت می‌گردد. دستورالعمل‌هایی که از سوی وزارت بهداشت وضع شده‌اند.

طرح سفر سلامت ایسفر چه ویژگی‌هایی دارد؟

همانگونه که قبلا اشاره نمودیم ایسفر تنها برگزارکننده طرح سفر سلامت در ایران قصد دارد که افراد را با اطمینان خاطر به سفری چند روزه به جزیره زیبای کیش ببرد. خوب است بدانید که این طرح از ماه مرداد اجرا و تاکنون‌ سازمان‌های بزرگی نظیر هایپر استار و دیجی کالا از آن استقبال و در این مسیر با ایسفر همگام شده‌اند. این طرح با ارائه خدمات فوق تا اواسط فصل پاییز برگزار می‌گردد.


اهدای بسته‌های ویژه بهداشتی

پکیج‌های بهداشتی ایسفر به ازای هر نفر توزیع می‌گردد. در این بسته‌ها دو عدد ماسک، ژل مخصوص شست‌وشوی دست و اسپری محلول ضدعفونی کننده قرار داده شده است.

پزشک مستقر در هتل

درست است که هر گردشگری قبل از آنکه راهی سفر گردد باید برای تهیه کارت سلامت اقدام نماید. بنابراین با این وجود باز هم تور ایسفر با استقرار پزشک در هتل این اطمینان را به افراد می‌دهد تا در صورت بروز مشکل در محل نیز جای هیچگونه نگرانی برایشان باقی نگذارد.

Comments

Popular posts from this blog

تپه اهرنجان

خانه فکری

تأثیرات اقتصادی-سیاسی